Скинула якось одногрупниці зверстаний текст у PageMaker6.5. вона відписує через півгодини:

— Не читає в мене комп файла!!!!!!!!!!!!!!

— Як не читає? – кажу. – У мене все норма. Спробуй повторно відкрити файл. Може, він грузиться і не відкривається.

Через півгодини апять:

— Блін, казьол! Ну чого не читає???? Ну, ти дивись! Ка-зьол!

Відписую:

— А він не казьол, він — ПЕЙДЖ-МЕЙКЕР…

***

Після видачі дипломів в універі приходить мені в одній соцмережі вітання такого змісту: «ВІТАЮ із закінченням університету, знайди хорошу роботу – і не стань, як Герман!»

***

Обговорюємо якось зі знайомою психологію. Людина скаржиться на всю, що ніяк не годна її вчити і наводить залізний аргумент: «Я і психологія — дві паралельні прямі, які ніколи не перетинаються!»

***

Уривок із переписування в неті:

– Привіт! Я шось тебе не впізнала на аві зовсім. Багатою будеш:)

– А ти хто?

