Маю нове хобі. Думаю, воно в мене не надовго, але побавитися вдасться. Хобі, традиційно, ІТ-шне, і називається «колекціонуванням». Збираю я всі різновиди доменного ім’я блогу Павла Дурова, засновника «Вконтакте». Бачте, останнім часом мене, як багатьох «вконтактівців» закидали повідомленнями про те, що от з’явилася можливість дізнатися, хто лазив по твоїй сторінці, скільки разів і що робив. Оскільки людина — істота допитлива, то, вочевидь, розраховували хакери, що народ тут же рвоне інстальовувати потрібну програмку і палити чиїсь контори.

Але облом. Сайти, які щораз пропонуються для відвідування, мають різні імена. Таке враження, що ініціатори спаму забули, як насправді той чудо-сайт називається і, в склеротичних припадках, постійно пишуть нові й нові адреси у своїх повідомленнях.

Тому я вирішила, що по приколу визбираю серед надісланих повідомлень усі можливі різновиди доменних імен і заодно публічно звернуся до хакерів, які їх створюють і поширюють народу — люди добрі, полікуйте свій склероз! Напишіть правильну (і єдину!) адресу сайту, де можна качати прогу для підглядання у всі шпарки власного профілю. Не терзайте народ невідомістю та зіпсутими компами, що аж кишать вірусяками.

Міні-колекція:)

