Овен

Чий то баран стоїть,

Що сива гривонька?

Сподобався мені,

Сподобався мені,

Жаль – нога кривенька.

Телець

Ой нагорі два бички,

Ой нагорі два бички,

Ой нагорі два бички, два бички,

Та й зійшлися докупки.

Вітри роги хитають,

Вітри роги хитають,

Вітри роги хитають, хитають,

Бички в барі бухають.

Близнюки

Маку, маку насіяла мати

По усьому моєму саду.

Лиш головки почну споживати,

Близнюк ввижається мені.

Рак

Як я малим збирався навесні

Піти у світ незнаними шляхами,

Панцир хітиновий мені

Скували клешнями,

Скували клешнями,

І тато, й мама.

Лев

Юний орел,

Юний орел

Від джерел до джерел, до джерел.

Голодний лев йде навпростець.

Всім юним орлам буде капець.

Діва

Час рікою пливе,

Як зустрів я тебе,

Як зустрів я тебе моя пташко.

Довго-довго дививсь,

Марно очі трудив,

А впізнати тебе було важко.

Ти худюща така і коси вже нема,

В тебе очі вже стали зелені,

А уста вже не ті – силіконовії,

Скажи, хто накачав їх без мене.

Терези

Розпустили кучері дівчата,

Ще й підвели брови для краси.

Хочеш знову гроші добрі мати –

Йди в «Любаву» й коси обстрижи.

Скорпіон

Ти називаєш мене хамелеон,

Але насправді я просто скорпіон.

Кажеш, що тваринка

Я зваблива.

Знай – я кусаю справа і зліва.

Стрілець

А небо плаче грозами, грозами, грозами,

Вмиває серце сльозами, сльозами, сльозами,

Він каже знов: «Люблю

Стріляти дичину,

Якщо її наздожену…»

Козеріг

Я скажу тобі «Ме-е-е-е-е»,

А ти «МЕ-ме-ме-ме-ме-ме-

ме-ме-ме-ме».

Я скажу тобі: «Ме-е-е».

А ти: «Ме-ме»…

Водолій

Сумно, сумно аж за край…

Не дивись на мене,

Давай наливай.

Літра горя не заллє,

Наливай ще зо три,

Поки я ще є.

Риби

Вона мені сьогодні подзвонила,

Сказала, що не може більше так:

За місяць схудла, полисіла,

Бо я в акваріумі воду не змінила.

Для неї я звичайне справжнє горе.

Вона всім рибам так говорить.

