Випустив якось лукавий Джинс із глечика джина і наказав: “Я, великий Джинс, велію тобі, джину, написани джинсу про історію джинсів”. І підкорився джин і напиав він таку джинсу:

 ” Якось в джунглях американський джедай Бен Джек знайшов невідому тканину. Ні, це не була джерсі. Бен Джек  вирішив запитати в Інтернету, чи не знає він, що це. Вправно орудував джойстиком Бен Джек , але нічого не дізнався. І вирішив Бен Джек – назву я цю тканину джинсом, бо в той день джигонув мене в джунглях якийсь джміль і тканину цю – джинс – використав я як джгут.

І вирішив Бен Джек відправитися в мандри, аби дорого продати джинс. І щоби злупити з європейських дженджиків якнайбільший джек-пот, пошив Бен Джек із джинсу штани джинси.

Не пощастило Бен Джеку в Англії. Тамтешні джентельмени джеркотали від обурення: хто посміє танцювати джаз у джинсах!

Нещасний Бен Джек, як той джура, поїхав на Схід. Віддав він честь Джомолунгмі, а звідти подався в країни Паранджі. Але й там спіткало його лихо. Заджеркотали тамтешні дженджики: як можна змінити паранджу на джинси? От якби з джинсів паранджу пошити… Але в Бен Джека не було з собою більше джинсу. І прогнали країни паранджі джуру в джинсах.

Повернувся горе-джедай до Джомолунгми, напився з джерела, зітхнув скрушно і замріявся. “Якби я зірвав джек-пот, – думав він, – мій джинс змінив би увесь світ. Англійці поплатилися би за своє джеркотіння тим, що виконували б у мою честь свій новорічний “Джингл Бен”, заняття з джиу-джитсу проводилися б у джинсах. Навіть Джоконду я одягнув би в джинси, а не якийсь там шовк, і усміхалася би вона мені, джинсовому джедаю.”

Мрії солодким джемом змастили розчарування Бен Джека і вирушив він у останню мандрівку.

На шляху йому  трапилася Росія. Бен Джек зірвав там хороший джек-пот, бо росіяни не носили паранджі. не любили джаз, а всі дружно джинджерили в новому джинс-прикиді джагу-джагу і марджанджу. Джинси американського джедая возилися в джипах, їх залюбки почали одягати навіть круті російські дженджики.

Коли Бен Джек прибув до України, його джини нікого не здивували: українцям про джинси розповів той самий джміль, що джигонув Бен Джека в джунглях. Тому Бен Джек вирішив заснувати в Україні компанію, що розповідала би про успіхи на джинсовому ринку і назвав її “Джинсом”, в честь джинсів. Та коли Бен Джек повернувся до Америки, “Джинс” перетворився на мобільного оператора і почав переховуватися від переслідувань Бен Джека в кишенях джинсів…”

За таку джинсу “Джинс” запхав джина назад у глечик. А ця джинса розійшлася по всьому світі разомі із джинсами.

